چرا خواندن نظرات کاربران مهم است؟یخچال ساید بای ساید ایرانی 
اگر به سایت شرکت‌های تولیدکننده سر بزنید، همگی از محصولات‌شان تعریف کرده‌اند و اغلب عکس‌های خوش‌رنگ و لعابی هم به نمایش گذاشته‌اند. اما واقعیت با عکس تفاوت دارد و بازخورد استفاده از آنها بین مصرف‌کنندگان متفاوت است.

به‌ویژه که درصورت خرابی بعد از نصب یا مدتی استفاده، سروکار مشتری با خدمات پس از فروش شرکت خواهد بود. پس نوع برخورد و میزان خدمات پشتیبانی شرکت اهمیت زیادی دارد. درجه می‌خواهد همین تفاوت‌ها را بررسی کند و ببیند یخچال فریزر ایرانی چقدر ارزش خرید دارد.

در این نوشته انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی را به‌ دلیل محبوبیت مدل ساید بین ایرانی‌ها به‌عنوان نمونه انتخاب کرده‌ایم.

۳ برند یخچال فریزر ایرانی محبوب از دید کاربران
یخچال فریزر اسنوا، باکیفیت و کم صدایخچال ساید بای ساید ایرانی اسنوا
شرکت اسنوا یکی از محبوب‌ترین برندها بین کاربران است. کیفیت بدنه، یخ‌ساز، آب‌سردکن، و میزان سرمای یخچال و فریزر راضی‌کننده است. صدای آن شاید در مقایسه با برندهای خارجی بیشتر شنیده شود، اما آزاردهنده نیست و به‌سختی می‌توان آن را امتیاز منفی به‌حساب آورد.

قیمت مدل‌های ساید بای ساید اسنوا متفاوت است. مدت ضمانت این محصولات ۲۴ ماه است.

مشاهده قیمت یخچال فریزر اسنوا
شرکت اسنوا طرح فروش اعتباری هم دارد. در این طرح می‌توانید از فروشگاه‌های تعاونی مصرف برای چند بانک مختلف معرفی‌نامه ببرید و کارت اعتباری خرید دریافت کنید. برای مثال سقف اعتبار بانک صادرات ۲۰ میلیون و بانک دی ۱۰ میلیون تومان است.

این شرکت چند شماره چهار رقمی برای تماس با بخش پشتیبانی اعلام کرده که کار مشتریان را راحت‌تر می‌کند. بیشتر کاربران از واحد پشتیبانی مشتریان اسنوا نسبتا راضی بوده‌‌اند. خیلی از مصرف‌کننده‌ها باور دارند اسنوا در میان برندهای ایرانی کیفیت بهتری دارد و از کیفیت طبقه‌ها، گردش هوا درون یخچال، و تازه نگه داشتن مواد غذایی رضایت دارند. اسنوا مدل ضدخش هم دارد که باعث می‌شود ظاهر یخچال کهنه نشود و نو بماند.

پرفروش‌ترین مدل‌های یخچال فریزر اسنوا را ببینید
حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر؛ مواردی که باید قبل از خرید بدانید
یخچال فریزر امرسان، از بهتر‌ین‌هایخچال ساید بای ساید ایرانی امرسان
شرکت امرسان از سال ۱۳۶۰ کارش را شروع کرده، اما از سال ۱۳۸۲ یخچال فریزر ساید بای ساید تولید می‌کند. امرسان ادعا دارد کیفیت محصولاتش آنقدر بالاست که می‌تواند تا ۳ سال آنها را ضمانت کند.

پرفروش‌ترین مدل یخچال فریزر امرسان را ببینید
این شرکت گذشته از برقرار کردن سامانه‌ نظرسنجی، مرکز تماس پنج رقمی، پیامک و پورتال وب را برای ارتباط با مشتری معرفی کرده است. امرسان در شبکه‌های اجتماعی هم فعال است.

نکته‌ای که کاربران درباره ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292DS به آن اشاره کرده‌اند، صدای زیاد موتور آن است. بعضی‌ها باور دارند یخچال‌ امرسان در مقایسه با برندهای خارجی غذا و میوه را تازه نگه نمی‌دارد. اما دسته‌ای دیگر از کاربران از کیفیت امرسان راضی بوده‌اند. مصرف‌کننده‌ها تجربه‌های مختلفی از تماس با خدمات پس از فروش امرسان داشته‌اند. گاهی سریع به مشکل رسیدگی شده، و گاهی چند روز طول کشیده است. قیمت ساید بای ساید امرسان را بهتر است از فروشگاه‌های آنلاین بگیرید