آخرین اخبار فرش دستباف

آموزش بافت فرش و قالی به صورت ویدیو و آنلاین و رایگان

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

توالت فرنگی ارزان

تناسب توالت فرنگی با فضای سرویس بهداشتی
یکی از مهمترین عواملی که در خرید توالت فرنگی ارزان باید به آن توجه داشته باشید، فاصله ی مناسب بین دیوار تا مجرای خروجی توالت یعنی دیواری که توالت نزدیک آن نصب می شود است، چرا که این فاصله عامل اصلی عملکرد صحیح آن است. مناسب ترین فاصله برای این منظور 30 سانتی متر است. مدل‌های مختلف توالت‌های فرنگی در بازار وجود دارند که فاصله دیوار تا وسط پایه آنها ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر است، پس بهتر است ابتدا فاصله چاه و لوله از دیوار را اندازه بگیرید و سپس مدل توالت را انتخاب نمایید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: توالت فرنگی در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی!
بررسی میزان توانایی سیفون 
توجه داشته باشید که سیفون به عنوان مه مترین قسمت توالت فرنگی محسوب می شود، پس در مرحله بعدی باید میزان توانایی سیفون را اندازه گیری کنید. برخی توالت‌ ها آب را با فشار زیاد و به صورت مکشی به فاضلاب می‌برند و خیلی زود کاسه توالت تخلیه می‌شود و یا برخی توالت‌ها آب را به صورت چرخشی و آرام‌تر بیرون می‌دهند که گزینه مطلوب تری برای توالت های خانگی محسوب می شوند. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: فلاش تانک توکار، راه حل دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!

blog post
شرکت معماری دکوکو
پروژه الهیه

تلفن: 02122254406
blog post
Certificate
لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی
توالت فرنگی و روشویی

تلفن: 02122203907
بررسی پایه توالت فرنگی
اندازه استاندارد پایه توالت‌ فرنگی ۱۵ اینچ (۴۰ سانتی‌متر) است اما باید توجه داشته باشید که پایه‌های بلند برای افراد قد بلند یا افراد مسن مناسب‌تر است و زانو و کمر افراد را اذیت نمی‌کند، اما این مدل از توالت فرنگی برای کودکان و افراد کوتاه قد چندان مناسب نیست و قیمت بالاتری نیز دارند. بهتر است حتما در هنگام خرید توالت فرنگی روی آن بنشینید تا بتوانید هماهنگی آن با اندام تان را بررسی کنید.  

blog post
Certificate
تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون سرویس بهداشتی

تلفن: 02122564168
بررسی لگن توالت فرنگی 
لگن توالت آخرین بخشی است که در هنگام خرید باید آن را بررسی کنید. توالت‌ هایی که کاسه آنها گرد است نسبت به توالت‌ هایی که کاسه آنها بیضی شکل است جای کمتری را اشغال می‌کنند اما کاسه‌های بیضی جای نشستن بیشتری داشته و راحت‌تر نیز هستند. همچنین توالت‌های بیضی کمتر کثیف شده و حذف بوی آنها نیز بیشتر است؛ بنابراین توالت هایی با لگن بیضی شکل مناسب تر است.

blog post
استودیو معماری نبیکو
سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

تلفن: 02122291759
انتخاب مدل توالت فرنگی
توالت های فرنگی انواع گوناگونی دارد که در میان نوع دوتکه آن ها با مخزن و کاسه از هم جدا بسیار مقرون به صرفه تر است، اما توالت فرنگی های یک تکه اگرچه ممکن است پر هزینه تر به نظر برسند، ولی نظافت آنها به دلیل یکپارچگی بسیار ساده تر است.

مدل سوم توالت فرنگی های دیواری (هنگ) می باشد که جلوه بسیار زیبایی به فضای حمام و سرویس  بهداشتی می دهند و نظافت آنها بسیار ساده است، اما هزینه آنها نسبت به دو مدل دیگر بسیار بیشتر است، همچنین برای نصب نیاز به دیوارهای ضخیم دارند که مناسب برای هر سرویس بداشتی نیست.  

در چیدانه بیشتر بخوانید: برای نصب توالت فرنگی در خانه، خودتان دست به کار شوید!

بررسی قیمت توالت فرنگی
برای قیمت توالت فرنگی با توجه به برند و مدل می توان بازه ای بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار معرفی کرد. 

blog post
Certificate
تجهیزات بهداشتی کارنو
توالت فرنگی وال هنگ

تلفن: 02122564168
بورس خرید توالت فرنگی و چینی بهداشتی 
برای خرید توالت فرنگی بهتر است به بورس این لوازم در شهر خود سر بزنید، بورس خرید توالت فرنگی در تهران خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز، خیابان بنی هاشم و خیابان فردوسی جنوبی است، همچنین بهترین مارک توالت فرنگی را می توانید از تجهیزات بهداشتی کارنو و چینی بهداشتی مروارید در چیدانه تهیه کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا و انیمیشن سازی

انیمیشن سازی، جزو مشاغلی است که از گذشته تا به امروز به لطف ماشین هایی مثل کامپیوتر و  لپ تاپ، رشد چشمگیری داشته است و متقاضی برای آن بیشتر شده است.  داشتن یک لپ تاپ مناسب و نگاه خلاقانه، جزو لوازم اصلی این شغل  به حساب می آید، هنگام انتخاب لپ تاپ برای انیمیشن باید به RAM و CPU آن توجه داشته باشید. قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی این اجزا  از اصلی ترین قطعاتی است که سرعت و قدرت پردازش گرافیکی به آن ها بستگی دارد. شما برای ساخت انیمیشن های سه بعدی به پردازنده های قدرتمندتر و سریع تری نیاز دارید. اگر انیماتور هستید، و دنبال یک لپ تاپ خوب با گارانتی اصالت کالا می گردید، فروشگاه اینترنتی لیپک انواع لپ تاپ های مشاغل مختلف مانند گرافیست، برنامه نویس، تدوینگر و غیره را در یک جا قرار داده تا شما به راحتی بتوانید بررسی و انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا و انیمیشن سازی 
بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا و انیمیشن سازی
1. Apple macbook Air 13
این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی نظیر ندارد، زیرا از بهترین پردازشگر گرافیکی Intel Iris plus  پشتیبانی می کند و پردازنده مرکزی آن ، core i3 می باشد، ابعاد نمایشگر 13 اینچی  و رزولوشن 2560*1600   تصاویر را بسیار واضح و شفاف نمایش می دهد. صفحه نمایشگر آن از نوع رتینا با پنل IPS است، رم این دستگاه ظرفیت 8 گیگابایتی دارد که تا  16 گیگابایت می توانید آن را  ارتقا دهید، و حافظه داخلی، 512 گیگابایت است، که سرعت بالای دستگاه را به خوبی تضمین می کند، به جز اینکه این لپ تاپ مناسب گرافیست هاست، تایپیست ها هم می توانند به راحتی با صفحه کلید فوق العاده راحت آن کار کنند. وجود صفحه کلید سیزر سوییج تجربه ای کم نظیر را برای تایپیست ایجاد می کند. شما در کنار این لپ تاپ می توانید حمل و نقل و سفرهای راحتی داشته باشید چون فوق العاده سبک و باریک است.

2. Acer Aspire 5 15.6
وجود پردازنده گرافیکی Geforce MX150 GDDR5 NVIDIa  و پردازنده مرکزی  نسل هشتم پردازنده اینتل  Core i5 8250Uحرفی برای گفتن نمی گذارد، شما با این لپ تاپ می توانید به سرعت نور پرواز کنید زیرا بسیاری از کارهای سنگین را برای شما سبک می کند. حافظه رم 12 گیگابایت DDR  1 گیگابایت حافظه داخلی  و حافظه اختصاصی دوگیگابایت کارهای گرافیکی شما را راه می اندازد. صفحه نمایش 15 اینچی تصاویر را برای شما جذاب تر نمایش می دهد، به خصوص وقتی مشغول انجام کارهای گرافیکی یا تماشای یک فیلم هیجان انگیز هستید. لپ تاپ ایسر اسپایر 5 یکی از بهترین لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری برای کارهای مالتی مدیا به شمار می آید. شارژدهی  7 ساعته باتری خیال شما را از بابت چندین ساعت کار راحت می کند.

  مقایسه سایت ساز وبزی و وردپرس – کدام را انتخاب کنیم؟
لپتاپ Acer Aspire 5 15.6
لپتاپ Acer Aspire 5 15.6
3. Asus TUF 15.6
قطعا شما هم با من موافق هستید، که ایسوس یکی از باکیفیت ترین لپ تاپ ها را دارد  و سری TUF جزو لپ تاپ های میان رده گیمینگ به شمار می آید. قطعا وقتی اسم لپ تاپ گیمینگ می آید، توقع یک کارت گرافیک حرفه ای داریم. کارت گرافیک این لپ تاپ به یکی از قدرتمندترین پردازنده ها مجهز است. پردازنده گرافیکی Geforce GTX 1650 GDDR5و البته پردازنده AMD Ryzen 7 3750H نیز از آن پشتیانی می کند. صفحه نمایش 15 اینچی و Full HD آن بسیار مناسب برای بازی های مهیج  و کارهای مالتی مدیاست. قطعا  این لپ تاپ با مشخصات سخت افزاری قدرتمندی که دارد، جزو لپ تاپ های مناسب برای مالتی مدیا و کارهای روزمره است. ظرفیت رم دستگاه 32 گیگابایت و حافظه داخلی، 1 ترابایت  می باشد، جنس دستگاه با اینکه پلاستیکی است اما استحکام بالایی دارد و دربرابر ضربات بسیار امن است.

لپتاپ Asus TUF 15.6
لپتاپ Asus TUF 15.6
4. Asus VivoBook 15
این لپ تاپ یکی از شاهکارهای ایسوس است. طراحی فوق العاده زیبای ایسوس ویوبوک اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب می کند. پردازنده گرافیکی آن،  انویدیا، Geforce GTX 1050  می باشد که با پردازنده مرکزی نسل هشتم سری Core i7 ترکیب فوق العاده ای ساخته است. صفحه نمایش 15 اینچی ویوبوک و رزولوشن 1080*1920 کارهای گرافیکی و تماشای فیلم را لذت بخش می کند. یکی از ویژگی های مهم صفحه نمایش آن که برای کارهای مالتی مدیا اساسی است، زاویه دید 178 درجه آن است که وسعت دید بیشتری به انیماتور می دهد،و خبر خوب اینکه تصاویر و رنگ ها به هم نمی ریزند. Asus Vivoobook،16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کند. اگر کار برنامه نویسی هم دارید، نیازی به خرید لپ تاپ برنامه نویسی نیست، چون این لپ تاپ کارهای مالتی مدیا و برنامه نویسی را به خوبی انجام می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

بهترین موس های بی سیم ارزان بازار

دنبال موس زیر 100 تومن هستید؟ کار سختی در پیش دارید اما در ادامه بهترین موس های بی سیم ارزان تا حداکثر 500 هزار تومان را به شما معرفی می‌کنیم. باید به این نکته توجه داشته باشید که ارزانترین موس بلوتوث بین 100 تا 500 تومان کیفیت‌های متفاوتی دارد. پس قبل از انتخاب، به مشخصات فنی آن توجه کنید

کیفیت را فدای قیمت نکنید! در گذشته اکثر موس های بی سیم ارزان بدنه‌ای ضعیف و کیفیتی نامطلوب داشتند. حتما شما هم با خرید یک موس ارزان، پس از چند هفته متوجه اشکالات کلیدها و کیفیت پایین اسکرول آن شده‌اید. بنابراین در هنگام خرید ارزان ترین موس های بلوتوثی بازار، به اولین چیزی که باید دقت کنید، کیفیت آن است. سپس گارانتی، می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت راحت کند. ما در ادامه فهرستی از بهترین موس های بی سیم ارزان بازار ایران در سه دسته «زیر 100 هزار تومان»، «زیر 200 هزار تومان» و «200 تا 500 هزار تومان» را قرار داده‌ایم. امیدوارم این لیست به دردتان بخورد. با پلازا همراه باشید.

در ادامه می‌خوانید: 

موس بی سیم زیر 100 هزار تومان
موس بی سیم زیر 200 هزار تومان
موس بی سیم بین 200 تا 500 هزار تومان
سوالات متداول هنگام خرید موس
بهترین موس بی سیم زیر 100 هزار تومان
جدول موس های بی سیم ارزان زیر 100 هزار تومان در فروشگاه پلازا را در زیر مشاهده کنید (خرداد 1400):

نام موس    قیمت در پلازا
اکس پی پروداکت مدل XP-584W    51,200
لاجیتک مدل M558    89,700
تسکو مدل TM 681W    93,500
1. موس زیر 100 تومن اکس پی پروداکت مدل XP-584W
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: دانگل وایرلس
تعداد کلید: 4 عدد
قیمت: 51,200
ماوس بی سیم اکس پی پروداکت مدل XP-584W

ماوس بی سیماکس پی پروداکت مدل XP-584W
XP Product XP-584W Wireless Mouse

نوع اتصال    بی سیم
نوع رابط    دانگل وایرلس
51,200 تومان
مشاهده و خرید از پلازا
موس بی سیم اکس پی پروداکت مدل XP-584W به عنوان ارزانترین موس بلوتوث زیر 100 تومن در این فهرست جای می‌گیرد. این موشواره با داشتن طراحی باریک و نازک، به سادگی در کیف و کوله پشتی جا می شود و اگر به لوازم و ادوات باریک علاقه مندید، برای شما به همراه خوبی برای استفاده از کامپیوتر تبدیل می شود. روی بدنه این ماوس، 4 دکمه نصب شده است و در حالی که دکمه های کلیک راست و چپ و اسکرولر را می توان در یک نگاه تشخیص داد، یک دکمه برای تنظیم سرعت نیز در اختیار شما قرار می گیرد که فشردن آن، مقدار DPI دستگاه را کم و زیاد می کند. از ویژگی های برجسته موس زیر 100 تومن اکس پی پروداکت می توان به تقارن آن اشاره کرد که استفاده از آن را برای کاربران چپ دست نیز آسان می کند.

[do_widget id=contentbanner-5]
2. ماوس بی سیم لاجیتک مدل M558
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: دانگل وایرلس
تعداد کلید: 4 عدد
قیمت: 89,700
ماوس بی سیم لاجیتک مدل M558

ماوس بی سیملاجیتک مدل M558
Logitech M558 Wireless Mouse

نوع اتصال    بی سیم
نوع رابط    دانگل وایرلس
89,700 تومان
مشاهده و خرید از پلازا
موس زیر 100 تومن لاجیتک مدل M558 با ظاهری ساده دارای طراحی ارگونومیک و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این موس که از ارزان ترین موس های بلوتوثی بازار ایران محسوب می‌شود  قابلیت استفاده با هر دو دست را داشته و با بهره گیری از حسگر نوری حرکت آسان و سریع را رقم می‌زند. نوع اتصال این محصول بی‌سیم بوده و به آسانی تنها با اتصال دانگل وایرلس به کامپیوتر یا لپ تاپ می‌توان از آن استفاده کرد و از شر سیم های دست و پا گیر خلاص شد. همچنین با سیستم عامل های ویندوز، MacOS، لینوکس سازگار است. برد مفید ماوس بی سیم لاجیتک مدل M558 تا 10 متر بوده، که از این جهت برای استفاده در فواصل دورتر نیز مناسب است. 4 عدد کلید بر روی این ماوس بی‌سیم تعبیه شده که آن را برای استفاده روزمره و خانگی مناسب می‌کند.

3. موس بی سیم تسکو مدل TM 681W
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: دانگل وایرلس
دقت حسگر: 1200، DPI
قیمت: 93,500
ماوس بی سیم تسکو مدل TM 681W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 681W
TSCO TM 681W Wireless Mouse

نوع اتصال    بی سیم
نوع رابط    دانگل وایرلس
دقت حسگر    1200,DPI
110,00093,500 تومان
مشاهده و خرید از پلازا
موس بی سیم تسکو مدل TM 681W یکی از زیباترین موس های بی سیم ارزان بازار به حساب می آید و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این موشواره جذاب، ضخامتی برابر 25 میلی متر دارد و زمانی که از نظر فضای کوله پشتی یا کیف دچار محدودیت هستید، به سادگی به کمک شما می شتابد. ارتباط بی سیم در این موس زیر 100 تومن از طریق یک دانگل کوچک و فناوری 2.4 گیگاهرتزی انجام می شود و هنگام کار کردن با آن می توانید از سرعت 1200 نقطه بر اینچ برای همراهی با مانیتورهای دقیق و بزرگ استفاده کنید. تامین انرژی در ماوس بی سیم تسکو مدل TM 681W از طریق 2 باتری نیم قلمی انجام می شود و تقارن جانبی دستگاه، استفاده از آن برای افراد چپ دست را نیز ممکن می کند.

بهترین موس بی سیم زیر 200 هزار تومان
جدول موس های بی سیم ارزان زیر 200 هزار تومان را در فروشگاه پلازا مشاهده کنید (خرداد 1400):

نام موس    قیمت در پلازا
تسکو مدل TM 666W    101,800
تسکو مدل TM 700W    109,800
سادیتا مدل SM-R301 OWL    118,000
هویت مدل HV-MS61GT    150,000
رپو مدل M10 پلاس    155,000
رپو مدل M100 Silent    196,000
1. موس بی سیم تسکو مدل TM 666W
نوع اتصال: بی سیم
نوع رابط: دانگل وایرلس
دقت حسگر: 800، 1200، 1600، DPI
قیمت: 101,800
ماوس بی سیم تسکو مدل TM 666W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 666W
TSCO TM 666W Wireless Mouse

نوع اتصال    بی سیم
نوع رابط    دانگل وایرلس
دقت حسگر    800,1200,1600,DPI
101,800 تومان
مشاهده و خرید از پلازا
موس بی سیم تسکو (TSCO) مدل TM 666W در صدر فهرست ارزانترین موس بلوتوث زیر 200 هزار تومان جای دارد. این موس دارای وزن فوق سبک 52 گرمی است و بدنه آن از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که دوام و مقاومت بالایی دارد. این محصول از طریق دانگل وایرلس USB با دستگاه های شما ارتباط برقرار می کند و قابلیت استفاده با هر دو دست را دارد. از این رو فرقی نمی کند راست دست باشید یا چپ دست. بر روی ماوس بی سیم تسکو مدل TM 666W که در دسته ارزانترین موس بلوتوث بازار قرار می‌گیرد، به تعداد 4 عدد کلید تعبیه شده که حسگر نوری آن روی دقت های 800، 1200، 1600، DPI قابل تنظیم است. انرژی مورد نیاز این ماوس بی سیم از طریق 2 باطری نیم قلم تامین می شود و فرکانس پاسخگویی آن 2.4 گیگاهرتز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

بهترین دکتر جراحی زیبایی زنان در تهران

هزینه جراحی زیبایی زنان در تهران
در این روش دارو های ترکیبی توسط آزمایشگاه ساخته میشود و دستور استفاده ی آن توسط پزشک به فرد داده می شود. هزینه ی این روش از لیزر پایینتر است ولی مدت درمان بالاتر می باشد. در صورت تمایل برای مشاوره و یا انجام هر یک از جراحی زیبایی زنان توسط دکتر سالاریه می توانید از طریق شماره تماس های 02188656158 – 09923118785 با مطب ایشان ارتباط حاصل فرمایید.

روشن سازی واژن : یکی از روش های پر کاربرد روشن سازی واژن و جراحی زیبایی زنان ، استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می باشد. این روش هم اکنون جدیدترین فناوری روز دنیا به حساب می آید. معمولا بین 3 تا 5 جلسه نیاز دارد تا نتیجه ی دلخواه را بدهد ولی در همان جلسه ی اول تغییرات قابل مشاهده است.

هزینه عمل زیبایی واژن
در کنار جذاب بودن بحث عمل های زیبایی زنان، نکته قابل توجه هزینه این گونه عمل ها می باشد. یکی از دغدغه های رایج، میزان هزینه مورد نیاز برای عمل های زیبایی زنان است. در پاسخ به این سوال باید مطرح کرد که هزینه عمل های زیبایی زنان بسته به هر شخص متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر بسته به شکل واژن، اندام تناسلی و لابیاهای هر فرد، میزان و نوع عمل متفاوت بوده و هزینه ممکن است کاهش یا افزایش یابد. بنابراین برای اطلاع از هزینه مربوط به عمل زیبایی زنان ابتدا باید توسط پزشک متخصص معاینه صورت گیرد. نکته قابل توجه این است که این گونه عمل ها جز عمل های زیبایی بوده و بیمه به آن تعلق نمیگیرد؛ اما اگر در کنار این عمل ها، عمل دیگری نیز روی اندام تناسلی صورت گیرد بسته به نوع عمل مقداری از هزینه کاهش می یابد.

آشنایی با انواع عمل زیبایی زنان
همان طور که از نام این گونه عمل ها برداشت می شود، این عمل ها در جهت زیباسازی اندام جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه یکی از دغدغه های زنان، نگرانی آنها از ظاهر اندام جنسی‌شان است. بزرگ بودن، عدم تقارن لابیاها، رنگ تیره نواحی خارجی اندام تناسلی، درد در هنگام برقراری ارتباط جنسی و غیره می توانند از دلایل اقدام به این گونه عمل های زیبایی زنان باشد.

واژینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی مناسب است که عضلات واژنشان شل و ضعیف شده است. با انجام این عمل به حالت اولیه بازمی گردند.

پرینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی که دچار پارگی پرینه شده اند مناسب است. پرینه قسمت میان واژن و مقعد است که اغلب به دلیل زایمان های متعدد اتفاق می افتد. ولی جای نگرانی نیست و افرادی که دچار این مشکل شده اند با انجام این عمل به حالت قبل باز میگردند.

تنگ کردن واژن با نخ : این روش با استفاده از نخ های واژینال صورت میگیرد. در گذشته از نخ برای کشش و لیفت صورت و غبغب استفاده می شد ولی امروزه با استفاده از روش ها و ابزار جدید می توان لیفت واژن را به منظور زیبایی ( جراحی زیبایی )، جوانسازی و تنگ کردن واژن انجام داد. عمل تنگ کردن واژن با نخ کاملا سرپایی و بدون بیهوشی بوده و خونریزی ندارد.

تنگ کردن واژن با لیزر: عمل تنگ کردن واژن با لیزر بسیار پرطرفدار است چرا که در این روش هیچ برشی روی واژن ایجاد نمی شود در نتیجه اعصاب حسی واژن آسیب نمی بینند و دوران نقاهت بسیار کوتاه خواهد بود.

 

 

دکتر جراحی زیبایی زنان تهران

عمل زیبایی زنان خشکی واژن
یکی دیگر از گروه هایی که به این بیماری مبتلا می شوند زنانی هستند که تحت درمان سرطان سینه قرار می گیرند. این دسته از افراد معمولا امکان مصرف مکمل های استروژنی را ندارند و در بسیاری از مواقع تحت درمان هایی قرار می گیرند که سطح استروژن را در بدن آن ها به میزان بالایی کاهش می دهد.به علت کاهش سطح استروژن بدن بافت واژن دچار خشکی و آتروفی می شود، همچنین این خشکی در زنانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند ، زنانی که استرس ، اضطراب و شرایط روحی نامناسبی دارند و یا داروهای ضد افسردگی و روان گردان مصرف می کنند نیز بوجود می آید.

وقتی واژن دچار خشکی و آتروفی می شود، در معرض عفونت های مکرر قرار میگیرد. در این شرایط نزدیکی به دلیل پوست نازکی که در واژن وجود دارد بسیار دردناک و سخت خواهد بود همچنین می توان به لکه بینی در زمان نزدیکی اشاره داشت،این موارد می توانند باعث کاهش میزان لذت جنسی شوند.

آشنایی جراحی زیبایی زنان لیزر RF
• هورمون درمانی که باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

• لیزر و امواج رادیویی که شامل لیزر RF و لیزر مونالیزا است.

لیزر RF

در این روش امواج رادیویی با گرم کردن بافت واژن باعث افزایش خون رسانی و افزایش تعداد مویرگ ها و بافت کولاژن واژن می شود. این کار باعث حفظ رطوبت واژن می شود. یکی از مزیت هایی که روش RF نسبت به سایر روش ها دارد این است که باعث ایجاد واکنش هوازی در عضلات کف لگن می شود در نتیجه در لیفت واژن و تنگ تر کردن واژن نیز موثر است. در جراحی زیبایی زنان لیزرها به دلیل تاثیرگذاری بالا از سوی زنان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

لیزر مونالیزا

از تکنولوژی های نوظهور در زمینه پزشکی که کمک شایانی در زمینه درمانی کرده اند، لیزرها هستند. لیزر مونالیزا روشی بسیار کارامد در زمینه روشن سازی واژن می باشد. این لیزر برای زنانی که از شکل اندام تناسلی خود رضایت کافی ندارند نوعی معجره می باشد. در صورت داشتن لابیه های بزرگ ، و یا اگر از شکل آلت تناسلی خود راضی نیستید لیزر مونالیزا بدون هیچگونه درد و یا خونریزی شما رو به هدفی که به دنبال آن هستید برساند.

از دیگر مزیت های لیزر مونالیزا و جراحی زیبایی زنان می توان به مواردی چون جوانسازی واژن ، روشن کردن ناحیه تناسلی و کشاله ران ، برطرف ساختن خشکی واژن و عفونت های مکرر ، برطرف کردن علائم یائسگی و بهبود بی اختیاری ادرار و در برخی موارد درمان افتادگی های رحم نام برد.زمان تقریبی برای هر جلسه لیزر درمانی با روش مونالیزا بازه زمانی 15 الی 25 دقیقه می باشد.

آیا کاندید جراحی زیبایی زنان هستید ؟
افرادی که دچار شل شدگی، باز بودن دهانه ی واژن و پارگی پرینه می باشند می توانند عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند. برخی معتقدند با مواردی مانند قرص های تنگ کننده واژن، اسکوات، کرم های تنگ کننده و وزنه ی واژینال می توانند مشکل گشادی واژن را حل کنند. اما آیا این موارد واقعا بر تنگ کردن واژن اثر میگذارد ؟ لازم به ذکر است که قرص ها و کرم های تنگ کننده هیچگونه تاثیری نمی تواند بر روی گشادی واژن بگذارد. هاچرسون می گوید: هیچ خوردنی ای نیست که بر روی تنگی واژن اثر بگذارد.

اما تمرین اسکوات و وزنه ی واژینال می تواند بر قوی تر شدن عضلات کف لگن و چهار سر ران تاثیر گذار باشد. باز هم تاکید می کنیم که این تمرینات فقط برای تقویت عضلات است و برای تنگ کردن واژن موثر نیست.

تزریق ژل به واژن

یکی دیگر از روش های جوان سازی واژن، پروتز واژن به وسیله ی تزریق ژل می باشد. با افزایش سن، پیری،کاهش چربی و زایمان های طبیعی این قسمت از بدن دچار شل شدگی و چروک می شود و اغلب باعث کاهش اعتماد به نفس می شود. این تغییرات بر روی لابیای ماژور قابل مشاهده است.

عمل زیبایی زنان در تهران
تزریق ژل به واژن جز عمل های زیبایی و جراحی زیبایی زنان می باشد ولی بسیار سبک بوده و نتایج آن بعد از 1 تا 2 ساعت قابل مشاهده است. هیچ گونه برش و جای زخم ایجاد نمی شود در نتیجه بیمار هیچ دردی را هنگام تزریق احساس نخواهد کرد و نیاز به استراحت بعد از تزریق ندارد پس بلافاصله به زندگی روزمره باز می گردد.

جوانسازی و روشن سازی واژن
حجیم شدن و ایجاد تقارن در لابیا های ماژور
سفت شدن و کشیدگی در پوست
رفع چین و چروک در لابیا ها

افرادی که به دلیل افزایش سن، لابیاهایشان چروک و افتاده شده است
افرادی که دارای لابیا های لاغر بوده و می خواهند لابیاهای پر تری داشته باشند
افرادی که لابیا های نامتقارن دارند و تمایلی هم به عمل جراحی ندارند

روشن سازی واژن

یکی از نگرانی های خانم ها مسئله ی تیرگی واژن است. با اینکه تیرگی واژن یک بیماری و یا عیب به حساب نمی آید ولی همه دوست دارند واژن روشن تری داشته باشند. عمل زیبایی زنان روش های زیادی برای روشن سازی پوست واژن وجود دارد و اصلا جای نگرانی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

ویژگی ساندویچ ساز های پارس خزر

خدمات پس از فروش و گارانتی ساندویچ ساز
همانطور که در ویژگی های این محصول گفته شد تمامی محصولات این برند از جمله ساندویچ ساز آن دارای گرانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد. ساندویچ ساز پارس خزر دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظارت خود این شرکت می باشد. در صورت خرابی و یا به روز مشکلی می توانید با نمایندگی پارس خزر در شهر خود تماس گرفته و از خدمات پس از فروش ساندویچ ساز پارس خزر نیز استفاده کنید. برای پیدا کردن نمایندگی پارس خزر شهر خود کافی عبارت نمایندگی پارس خزر را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت خود پارس خزر بروید و از قسمت نمایندگی ، نمایندگی شهر خودتان را پیدا کنید.

قیمت ساندویچ ساز پارس خزر چقدر است ؟
از دسته سوالاتی که ممکن است ذهن خیلی از خریداران را به خود مشغول بکند ، می تواند سوال هایی از قبیل قیمت ساندویچ ساز پارس خزر چقدر است و یا ساندویچ ساز پارس خزر خوبه ؟ باشد در پاسخ پرسش اول باید بگویم که به دلیل آنکه به طور روزانه قیمت تمامی محصولات درحال تغییر می باشد نمی شود قیمت دقیق و ثابتی را برای ساندویچ ساز پارس خزر مشخص کرد. اما به طور تقریبی قیمت ساندویچ ساز پارس خزر برابر با 820 هزار تومان نیز می باشد .


معرفی بهترین مدل ساندویچ ساز پارس خزر
بهترین دستگاه ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P
یکی از بهترین ساندویچ ساز های موجود در بازار که توسط برند پارس خزر تولید شده است و قیمت معقولی دارد مدل SM-850P می باشد . این مدل به شما اجازه می دهد تا 4 تا ساندویچ به شکل مثلث در خانه های این دستگاه درست کنید و از قدرتی برابر با 850 وات نیز برخوردار می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می شود به وجود طراحی شیک و زیبای این مدل ساندویچ ساز اشاره کرد. در طراحی این محصول دو دسته تعبیه شده است که به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی این ساندویچ از را جا به جا بکنید و از آنجایی که این مدل به صورت ایستاده طراحی شده است به راحتی در کابینت های آشپز خانه شما جا می گیرد و فضای زیادی را در آشپز خانه ی شما اشغال نمی کند.

این دستگاه دارای ویژگی های دیگری همچون سیستم قطع کن خودکار ، نشانگر ال ای دی (LED) که وضعیت دستگاه را به شما نشان می دهد و دارای دو مدل سینی پخت می باشد. به طور کلی این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که با توجه به قیمت معقولی که در محدوده ی 850 هزار تومان دارد یکی از بهترین ساندویچ سازها موجود در بازار می باشد. در پاسخ به سوال آیا ساندویچ پارس خزر خوبه این محصول می تواند جواب قانع کننده ی مثبت به شما بدهد .

بهترین دستگاه ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P
راهنمای خرید ساندویچ ساز
قبل از خرید ساندویچ ساز باید به نکات مختلفی توجه کرد تا بتوانید یکی از بهترین ساندویچ ساز های بازار را تهیه کنید این نکات شامل مواردی همچون :

از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید یک ساندویچ ساز خوب به آن توجه کرد این مورد می باشد که صفحه های دستگاه قابل جدا سازی باشد تا بتوانید راحت آن ها را تمیز کنید و مشکلی در شست و شوی صفحات نداشته باشید
از دیگر موارد مهمی در هنگام تهیه ساندویچ ساز باید به آن توجه کرد این مورد می باشد که ساندویچ ، به صفحات نچسبد ساندویچ ساز نچسبد. در واقع صفحات ساندویچ ساز از جنسی باشد که ساندویچ به آن ها نچسبد تا در هنگام شست و شو کار شما راحت تر باشد
توان مصرفی دستگاه را حتما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید . یک دستگاه استاندارد باید مصرف برقی برابر با 460 تا 1400 وات داشته باشد تا در مصرف برق شما صرفه جویی کند و هزینه ی زیادی را برای شما نداشته باشد
از دیگر مواردی که حائز اهمیت است وجود تایمر و عایق بودن دستگاه می باشد . گرچه بیش تر دستگاه در بازار در دسته ی عایق بندی ده قرار دارند اما باز هم بهتر است از عایق بندی بودن دستگاه خاطر جمع باشید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

ایده هایی برای زیباتر کردن خانه با خرید فرش کناره

ورودی و راهروهای خانه از فضاهایی هستند که می توانید آن ها را با استفاده از فرش های کناره به مکانی زیبا و دوست داشتنی تبدیل کنید. خصوصا اگر خانه ای دارید که ورودی آن راهرو است، پهن کردن فرش کناره و پادری می تواند به دلپذیرتر کردن محیط کمک زیادی بکند و باعث شود مهمانان و حتی خودتان هنگام ورود به خانه حس خوبی داشته باشید و با فضایی گرم روبه رو شوید. فرش کناره نوعی فرش است که طول بلندی دارد و در راهرو و راه پله مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت دست بافت و ماشینی تولید می شود. ابعاد فرش کناره ماشینی متفاوت است و با طول و عرض های متنوع عرضه می شود و حتی امکان خرید فرش کناره متری هم وجود دارد که به نام رول فرش کناره معروف است.

این نوع فرش که در گذشته و در دکوراسیون سنتی ایرانی برای پوشاندن فضای خالی بین فرش و دیوار مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه برای فرش کردن راهروها و راه پله های خانه و به طور کلی در مکان های باریک و مستطیل شکل کاربرد دارد. البته فضاهایی که می توان در آن از فرش کناره به عنوان کفپوش استفاده کرد به این دو مکان ختم نمی شود و با کمی خلاقیت می توانید از آن در سایر فضاهای خانه مثل اتاق نشیمن، پذیرایی یا حتی آشپزخانه هم استفاده کنید. فرش کناره که به آن فرش تشریفات هم گفته می شود، برای هتل ها، رستوران ها و همینطور سازمان ها و شرکت ها هم کاربرد زیادی دارد.

خرید فرش کناره

[maxbutton id=”1″ ]

آشنایی با طرح های فرش کناره

فرش کناره ماشینی با طرح های مختلف کلاسیک و فانتزی در ابعاد گوناگون و با الیاف مختلفی در قالب فرش کناره کلاسیک ، فرش کناره فانتزی و فرش کناره مدرن به صورت ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه تولید و عرضه می شود. بنابراین بهتر است هنگام خرید فرش کناره به محیطی که قرار است در آن قرار بگیرد، توجه کنید. عرض کناره از ۳۰ سانتی شروع و تا ۲ متر ادامه دارد تا بتوانید با توجه به عرض مورد نظرتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید فرش کناره
خرید فرش کناره

اگر قصد خرید فرش کناره برای راهرو خانه را دارید بهتر است چند نکته را مدنظر داشته باشید. دقت کنید تا رنگ فرشی که برای راهرو انتخاب می کنید با سایر وسایل خانه و دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. انتخاب طرح فرش کناره و اینکه آیا سراغ طرح های کلاسیک بروید یا طرح مدرن و امروزی به خودتان و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. معمولا بهترین ابعاد فرش کناره که برای راهرو خریداری می کنید همان ابعاد دقیق راهرو خانه و یا چند سانتی متر کوچکتر است به شرط آنکه کاملا در مرکز راهرو و با فاصله مساوی از طرفین پهن شود. اگر طول راهروی شما زیاد است می توانید از رول فرش کناره استفاده کنید و فرش خود را با ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید. برای محیط هایی که عرض کمی دارند، بهتر است از فرش هایی با رنگ روشن استفاده کنید.

اگر راهرو و ورودی خانه شما بزرگ است، بهتر است از چند ترفند طراحی دکوراسیون برای دلچسب کردن حال و هوای ورودی خانه کمک بگیرید. قرار دادن جا لباسی و جاکفشی در راهرو را فراموش نکنید و اگر هنوز هم جا دارید، یک یا دو صندلی ظریف و زیبا هم به چیدمان راهرو اضافه کنید و یک میز کوچک بین آنها قرار دهید و از گل های کوچک و طبیعی برای تزئین میز استفاده کنید. حتما در ورودی خانه آینه نصب کنید تا به بزرگتر دیده شدن فضا کمک کند. نصب تابلو روی دیوار راه پله و ورودی خانه هم به گرم تر شدن محیط کمک می کند. گیاهان ظریف و سبز در گلدان هایی که با دکوراسیون هماهنگ هستند را به هیچ وجه فراموش نکنید. فقط دقت کنید که اگر در راهرو نور طبیعی ندارید، حتما از گیاهانی استفاده کنید که بدون نور آسیب نخواهند دید.

استفاده از فرش کناره برای راه پله

خرید فرش کناره

بیشتر بخوانید: فرش چهل تکه دستباف، تلفیقی از رنگ و خاطره

اگر خانه شما دوبلکس است و یا در معماری داخلی خانه از پله برای ایجاد فضاهای مجزا استفاده شده است و برای تزئین پله های منزل دنبال ایده می گردید، فرش کناره برای پوشاندن سطح پله ها یکی از مناسب ترین انتخاب ها است. فرش کناره به چند دلیل می تواند یک عنصر دکوراتیو مناسب برای تزریق رنگ به دکوراسیون منزل باشند. اول اینکه چون پله تنها مسیرهایی برای تردد هستند و کمتر آن ها را می بینید، رنگ ها شما را خسته نمی کنند، بنابراین می توانید از فرش کناره با رنگ های زنده و شاد در پله ها استفاده کنید.

و نکته بعدی اینکه، چون پله ها معمولا کوچک هستند، فرش کناره در مقایسه با رنگ آمیزی یک دیوار یا فرش کردن یک اتاق کامل، مساحت کمتری را اشغال می کند، انتخاب رنگ یا الگوی برجسته برای فرش کناره می تواند به خانه ی شما شخصیت و سبک بدهد  که در این صورت می توانید سراغ خرید فرش کناره فانتزی بروید که تنوع طرح زیادی دارد و دستتان برای انتخاب باز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

بهترین راه های کسب درآمد با موبایل!

بلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیاد و کسب درآمد با گوشی است. ساختار وبلاگ شما می تواند به گونه ای باشد که اطلاعات مورد نظر مردم را به ایشان ارائه دهد. کسب درامد با گوشی اگر تخصص خاصی دارید یا اینکه قلم خوبی دارید یا حتی طنز پرداز هستید و می خواهید مهارت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ایجاد وبلاگ یکی از روش های تولید محتوا و کسب درآمد با گوشی است. شما می توانید از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید و بدون دانش برنامه نویسی و فقط از طریق قالب های وردپرس وبلاگ یک وبلاگ جذاب و پرمخاطب ایجاد کنید.

2. فروش آنلاین محصولات
می توانید محصولات را به صورت آنلاین در بازار جهانی بفروشید. تنها در عرض چند ساعت می توانید فروشگاه اینترنتی از طریق Shopify و وردپرس ایجاد کنید که راهی بسیار آسان است. بوسیله پلتفرم های فروش آنلاین می توان هر آنچه را که برای داشتن فروشگاه تجارت الکترونیکی و در کمترین زمان لازم دارید، در اختیار داشته باشید. 

پیشنهاد می کنم
قالب های وردپرس فروشگاهی
راست چین را ببینید.
محصولی که به صورت آنلاین می فروشید، لازم نیست توسط شما ساخته شود. و از طریق drop shipping مستقیماً به مشتری ارسال کنید. دراپ شاپینگ نوعی روش تامین کالاست که خرده فروش محصول را در انبار خود نگه نمی دارد و اگر سفارشی از طریق خریدار ثبت کند مستقیما از عمده فروش برای مشتری ارسال می شود. دراپ شاپینگ دقیقا برعکس توزیع مستقیم که در آن مشتری کالای خود را از فروشگاه تحویل می گیرد است. اساساً شما هیچ کالای موجودی ندارید و تمامی خدمات مشتری، حمل و نقل، و غیره توسط تولید کننده انجام می شود.

3.کسب درآمد با موبایل در YouTube
هزاران نفر روزانه یک کانال YouTube باز می کنند و از طریق فیلم، مهارت های خود را در YouTube نشان می دهند. هنگامی که کانال آنها محبوب شد، شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات در فیلم های خود می کنند.  یوتیوب در ایران فیلتر است شما برای دآمدزایی از یوتیوب بایدحساب Google AdSense داشته باشید که اگر در ایران باشید شما دسترسی به این حساب نخواهید داشت. در اینصورت بهترین روش این است کهشما می توانید از دوستی که در خارج از ایران است بخواهید که یک کانال با نام خود ایجاد کند و ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران کانال ثبت کند. کانال یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد دلاری است و اگر کانال شما هزار عضو فعال داشته باشد و چهارهزار دقیقه از ویدئو های شما دیده شده باشد، یوتیوب به حساب شما پول واریز خواهد کرد. به ازای هر هزار بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می دهد.

 یک کانال YouTube راه اندازی کنید.
کانال خود را مطابق با شرایط YouTube Partner Program رشد دهید.
حساب ادسنس خود را راه اندازی کنید.
 فیلم بسازید (هر چیزی که مفید و یا جالب باشد حتی یک شوخ طبعی )
 ویدئو های خود را با عناوین جذاب در YouTube بارگزاری کنید.
برای بالارفتن تعداد فالورها صبور باشید.
 

کسب درآمد با گوشی

4. همکاری در فروش
بازاریابی شرکت های وابسته (Affiliate marketing) یا همکاری در فروش به معنای تبلیغ محصولات ارائه شده توسط دیگران و بدست آوردن کارمزد هنگام فروش است. سایت های وابسته به شما یک لینک یا کد html (تبلیغات) می دهند. اگر کاربران بر روی لینک ها کلیک کنند و خرید یک محصول خاص را در مدت زمانی خاص (عموماً در 24 ساعت) انجام دهند، سایت ها کاربرانی را که بر روی لینک کلیک کرده اند را تشخیص می دهد و سود حاصل محاسبه می شود.

از این طریق شما می توانید میزان بازدیدکنندگان را افزایش داده و خدمات آنها را ارتقا دهید و سپس وقتی افراد روی این پیوندها یا تبلیغات کلیک می کنند درآمد کسب کنید. 

چند سایت خارجی:

آمازون
JVZOO
تلمارت
Bluehost
زمین سایت
اما در ایران می توانید از وبلاگ های خود برای تبلیغ کمپین های وابسته استفاده می کنند، البته افرادی که وبلاگ ندارند می توانند از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست، توییتر و… به تبلیغ محصولات مورد نیاز مردم پرداخته و درآمد کسب کنند.

شما میتوانید سیستم همکاری در فروش محصولات راست چین را ایجاد کنید و تنها با تبلیغ لینک مارکتینگ محصولات، از اولین خرید هر کاربر جدید (که قبلا در سایت راستچین اکانت نداشته باشد)، به راحتی 10 درصد از قیمت محصول را صاحب شوید و با این کار به آسانی به درامدزایی بپردازید.

افزونه بازاریابی دیجی کالا هر قالب سایتی را به قالب همکاری در فروش digikala تبدیل می کند. با این افزونه همه لینک های صفحات، نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها و… با کنترل کامل به صورت اتوماتیک به لینک Affiliate تبدیل می شود و امکان همکاری در فروش دیجی کالا را برای شما فراهم می آورد.

5.درآمد از طریق گوگل ادسنس
میلیون ها ناشر AdSense از سراسر جهان از این شغل آنلاین درآمد کسب می کنند. گوگل ادسنس سرویس رایگان تبلیغاتی است که می توانید به عنوان نمایش دهنده تبلیغات در آن فعالیت کنید. گوگل ادسنس از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. بدلیل فیلتر بودن گوگل ادسنس در ایران اگر دوست یا همکاری در خارج از کشور داشته باشید و بتوانید یک حساب مشترک و ایمیل داشته باشید می تونید از این روش درامد دلاری کسب کنید.

مراحل دقیق کسب درآمد از Google AdSense 

_ ایجاد یک وبلاگ .

_ انتشار منظم محتوا (می تواند شامل هر چیزی مانند سرگرمی، آشپزی، سیاست، سرگرمی، تجربیات خود، موارد فنی و غیره باشد).

_ پس از تأیید حساب AdSense، تبلیغات AdSense را در وبلاگ خود قرار دهید.

6. فروش آنلاین عکس
اگر عکاسی سرگرمی شماست، می توانید آن را به یک تجارت پرسود تبدیل کنید. سایت هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto، Adobe Stock ،Fotomoto و …به شما این امکان را می دهند تا عکس های خود را بارگذاری کنید و بفروش برسانید.

 

کسب درآمد با موبایل از طریق فروش عکس

نمودار درآمد Shutterstock را در تصویر زیر مشاهده کنید:

درآمد Shutterstock

7. مربی زبان انگلیسی
شرکت های زیادی وجود دارند که مربی هایی را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در کشورهای خارجی استخدام می کنند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر یا موبایل با قابلیت فیلمبرداری و اتصال به اینترنت است. شما ساعت خود را انتخاب کرده و می توانید از هرجایی کار کنید. شما میتوانید در سایت های فریلنسری به معرفی خودتان بپردازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

خرید روتختی و 10 اشتباه رایج آن

مشاهده مدل های مختلف و بررسی رنگ و طرح تنها کاری نیست که شما باید در هنگام خرید یک روتختی مدنظر قرار دهید!

اگر قصد خرید روتختی دارید دست نگه دارید و حتما این نوشته را تا به انتها بخوانید. این نوشته با توجه به تجربیات صدها مشتری تهیه شده است و حاوی اشتباهات رایجی است که اکثر افراد هنگام خرید روتختی مرتکب می شوند

در صورتیکه نکات ذکر شده در این نوشته را به دقت بخوانید و رعایت نمائید به شما قول می دهم به یک کارشناس در خرید روتختی تبدیل شوید .

روتختی سه بعدی ترک1- چه زمانی اقدام به خرید روتختی دخترانه نمایم ؟
اگر درحال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و یا و درحال خرید جهیزیه هستید بهتر است بعد از انتخاب تمامی وسایل اتاق خواب و چیدمان آن به سراغ انتخاب روتختی بروید. در واقع روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب شماست و صد البته تأثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب شما دارد .

در این مرحله می بایست تعیین کنید قصد خرید چه نوع روتختی را دارید. توصیه می کنم، برای انتخاب بهتر نوع روتختی که قصد خرید آن را دارید، مطلب "روتختی کاوری با لحاف روتختی چه تفاوتی دارد" را حتماً بخوانید.

2- در نظر گرفتن سایز تختخواب
نکته مهمی که در اکثر موارد مورد توجه قرار نمی گیرد سایز تختخواب است . بهتر است به این نکته در هنگام سفارش سرویس خواب و قبل از خرید روتختی توجه کنید. برای استفاده از راهنمای کامل انتخاب سایز تختخواب مطلب "بهترین سایز تختخواب برای هر فرد کدام است؟" را مطالعه نمائید.
توصیه می شود برای تخت دو نفره ، تخت عرض 160 و برای تخت یک نفره ، تخت عرض 90 را سفارش دهید . انتخاب تخت دو نفره عرض 140 یا 180 و انتخاب تخت یک نفره عرض 120 دست شما را در انتخاب روتختی مورد پسندتان می بندد . به عبارت ساده تر روتختی های مناسب این نوع تخت ها خیلی کم است و به احتمال زیاد نمی توانید روتختی مناسب و با سلیقه خود را پیدا کنید

خرید سرویس روتختی دونفره 

3- یک لحاف بزرگ !!!
روتختی دو نفره و یک نفره دارای اندازه های استانداردی است . بسیار مشاهده می شود که افراد با مشاهده عکس های کاتالوگ روتختی ها، تقاضای لحاف روتختی بزرگ تری نسبت به استاندارد را دارند که معمولاً تا زمین برسد . توجه داشته باشید لحاف روتختی به عنوان یک روانداز استفاده می شود ، بنابراین لزومی ندارد شما لحاف بزرگی انتخاب کنید چرا که یک لحاف بزرگ تر علاوه بر اینکه هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند چندان قابل استفاده نیز نخواهد بود .
بهترین راه حل برای افرادی که تمایل دارند قسمت پایین تخت را نیز بپوشانند استفاده از دورچین دور تخت است ، ( دورچین تخت ، پارچه ای چین دار به رنگ یکی از اجزای سرویس روتختی است که دور تخت بسته می شود و تخت را پوشیده می کند ). دورچین دور تخت خیلی شکیل تر و زیباتر از یک لحاف بسیار بزرگ است که به دلیل بلندی زیاد و ضخامت حالت شکیل خود را نیز از دست می دهد .

این مطلب را از دست ندهید: چطور روتختی عروس انتخاب کنیم؟

4- رنگ و طرح مناسب
می توانید در انتخاب رنگ روتختی از رنگ های مکمل یا رنگ متضاد استفاده کنید . این موضوع به سلیقه شخصی شما برمی گردد اما انتخاب صحیح رنگ ، اتاق خواب شما را زیباتر می کند . موضوع طرح روتختی نیز مانند رنگ آن کاملاً سلیقه ای است .

تنها نکته مهم آن است که هدف از انتخاب یک روتختی مناسب احساس آرامشی است که شما می بایست در هنگام خواب داشته باشید . بنابراین اگر اتاق خواب شلوغی دارید سعی کنید با استفاده از طرح های ساده تر از شلوغی آن بکاهید .در مطلب "6 نکته آسان در انتخاب رنگ روتختی"، به شما نکاتی را آموزش داده ایم که با استفاده از آن می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

خرید روتختی ترک دو نفره

5- چه جنس پارچه ای بهتر است ؟
استفاده از روتختی فانتزی و تزیینی عموماً در بین عروس خانم ها به چشم می خورد . توجه داشته باشید روتختی که از تور و پارچه ساتن تهیه می شود ، برای استفاده عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و علاوه بر آن شما می بایست یک روتختی راحت نیز برای تخت خود انتخاب نمائید .

اگر به دنبال استفاده روزمره از روتختی خود هستید روتختی های نخی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .
پارچه های نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شستشو هستند ، ایجاد حساسیت نیز نمی نمایند . همچنین ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمی شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

یخچال ساید بای ساید ایرانی

چرا خواندن نظرات کاربران مهم است؟یخچال ساید بای ساید ایرانی 
اگر به سایت شرکت‌های تولیدکننده سر بزنید، همگی از محصولات‌شان تعریف کرده‌اند و اغلب عکس‌های خوش‌رنگ و لعابی هم به نمایش گذاشته‌اند. اما واقعیت با عکس تفاوت دارد و بازخورد استفاده از آنها بین مصرف‌کنندگان متفاوت است.

به‌ویژه که درصورت خرابی بعد از نصب یا مدتی استفاده، سروکار مشتری با خدمات پس از فروش شرکت خواهد بود. پس نوع برخورد و میزان خدمات پشتیبانی شرکت اهمیت زیادی دارد. درجه می‌خواهد همین تفاوت‌ها را بررسی کند و ببیند یخچال فریزر ایرانی چقدر ارزش خرید دارد.

در این نوشته انواع یخچال ساید بای ساید ایرانی را به‌ دلیل محبوبیت مدل ساید بین ایرانی‌ها به‌عنوان نمونه انتخاب کرده‌ایم.

۳ برند یخچال فریزر ایرانی محبوب از دید کاربران
یخچال فریزر اسنوا، باکیفیت و کم صدایخچال ساید بای ساید ایرانی اسنوا
شرکت اسنوا یکی از محبوب‌ترین برندها بین کاربران است. کیفیت بدنه، یخ‌ساز، آب‌سردکن، و میزان سرمای یخچال و فریزر راضی‌کننده است. صدای آن شاید در مقایسه با برندهای خارجی بیشتر شنیده شود، اما آزاردهنده نیست و به‌سختی می‌توان آن را امتیاز منفی به‌حساب آورد.

قیمت مدل‌های ساید بای ساید اسنوا متفاوت است. مدت ضمانت این محصولات ۲۴ ماه است.

مشاهده قیمت یخچال فریزر اسنوا
شرکت اسنوا طرح فروش اعتباری هم دارد. در این طرح می‌توانید از فروشگاه‌های تعاونی مصرف برای چند بانک مختلف معرفی‌نامه ببرید و کارت اعتباری خرید دریافت کنید. برای مثال سقف اعتبار بانک صادرات ۲۰ میلیون و بانک دی ۱۰ میلیون تومان است.

این شرکت چند شماره چهار رقمی برای تماس با بخش پشتیبانی اعلام کرده که کار مشتریان را راحت‌تر می‌کند. بیشتر کاربران از واحد پشتیبانی مشتریان اسنوا نسبتا راضی بوده‌‌اند. خیلی از مصرف‌کننده‌ها باور دارند اسنوا در میان برندهای ایرانی کیفیت بهتری دارد و از کیفیت طبقه‌ها، گردش هوا درون یخچال، و تازه نگه داشتن مواد غذایی رضایت دارند. اسنوا مدل ضدخش هم دارد که باعث می‌شود ظاهر یخچال کهنه نشود و نو بماند.

پرفروش‌ترین مدل‌های یخچال فریزر اسنوا را ببینید
حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر؛ مواردی که باید قبل از خرید بدانید
یخچال فریزر امرسان، از بهتر‌ین‌هایخچال ساید بای ساید ایرانی امرسان
شرکت امرسان از سال ۱۳۶۰ کارش را شروع کرده، اما از سال ۱۳۸۲ یخچال فریزر ساید بای ساید تولید می‌کند. امرسان ادعا دارد کیفیت محصولاتش آنقدر بالاست که می‌تواند تا ۳ سال آنها را ضمانت کند.

پرفروش‌ترین مدل یخچال فریزر امرسان را ببینید
این شرکت گذشته از برقرار کردن سامانه‌ نظرسنجی، مرکز تماس پنج رقمی، پیامک و پورتال وب را برای ارتباط با مشتری معرفی کرده است. امرسان در شبکه‌های اجتماعی هم فعال است.

نکته‌ای که کاربران درباره ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292DS به آن اشاره کرده‌اند، صدای زیاد موتور آن است. بعضی‌ها باور دارند یخچال‌ امرسان در مقایسه با برندهای خارجی غذا و میوه را تازه نگه نمی‌دارد. اما دسته‌ای دیگر از کاربران از کیفیت امرسان راضی بوده‌اند. مصرف‌کننده‌ها تجربه‌های مختلفی از تماس با خدمات پس از فروش امرسان داشته‌اند. گاهی سریع به مشکل رسیدگی شده، و گاهی چند روز طول کشیده است. قیمت ساید بای ساید امرسان را بهتر است از فروشگاه‌های آنلاین بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی

به چه نکاتی هنگام خرید غذاساز باید توجه کنیم؟

امروزه ابزارهای زیادی برای بهبود آسایش زندگی طراحی و ساخته شده است. ابزارهای آشپزخانه کمک زیادی به بانوان کرده و سبب افزایش راحتی و انجام کارها در کمترین زمان ممکن شده اند. یکی از این ابزارهای مفید آشپزخانه، غذاساز است. انواع غذاساز با برندها و قابلیت ها را می توان در بازار یافت. بنابراین، درهنگام خرید غذاساز باید به نکات مهمی دقت کنید تا بهترین غذاساز مناسب آشپزخانه خود را خریداری کنید. در این مقاله، به بررسی این نکات می پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید غذاساز  وسیله ای چندکاره و مناسب آشپزخانه است. با این وسیله آشپزخانه می توان اکثر کارهای آشپزی ازجمله آسیاب و مخلوط کردن، خرد و رنده کردن، چرخ کردن را انجام داد. به همین دلیل با خرید غذاساز، عملا چندین وسیله کار راه انداز را برای آشپزخانه خود خریداری کرده اید. بنابراین، بررسی ویژگی های غذاساز و خرید یک غذاساز مناسب بسیارمهم است. با خواندن ادامه این مقاله می توانید یک غذاساز مناسب آشپزخانه و متناس با بودجه خود خریداری کنید.

ویژگی های مهم در خرید غذاساز
ویژگی های بسیار زیادی برای انواع غذاساز وجود دارد. برندهای مختلفی را می توانید برای این وسیله در بازار مشاهده کنید. برخی از مهمترین ویژگی ها و نکاتی که باید مدنظر قرار دهید، به شرح زیر هستند.

قیمت خرید غذاساز
یکی از فاکتورهای مهم برای خرید هر وسیله ای، قیمت است. پیش از انتخاب مدل خاصی از یک دستگاه، باید توان مالی خود را درنظر بگیرید. باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارید، راحت تر می توانید یک دستگاه مناسب را از میان بی شمار دستگاه با مدل های مختلف خریداری نمایید. بنابراین، ابتدا دستگاه های در محدوده بودجه خود را در نظر گرفته و ویژگی های آنها را مقایسه نمایید.

وزن و ابعاد غذاساز
یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید غذاساز باید درنظر بگیرید، وزن آن است. هر آشپزخانه ای، ابعاد مشخصی دارد و باید لوازم را براساس ابعاد آن خریداری کرده و در آن جای داد. غذاساز نیز یکی از لوازمی است که معمولا جابجا می شود یا داخل کابینت جای می گیرد. بنابراین، به ابعاد آشپزخانه خود و به اینکه چه میزان باید آن را جابجا کنید، درهنگام خرید دقت کنید. درصورتی که نیاز به جابجایی زیاد غذاساز است، باید وزن آن برای جابجایی مناسب و قابل تحمل باشد.

جنس تیغه
جنس تیغه یکی از نکات بسیارمهم درهنگام انتخاب و خرید غذاساز است. هر غذاساز باتوجه به مدل و برند خود دارای تیغه های متعدد است. تیغه یکی از قطعات مهم در انتخاب غذاساز است و بهتر است جنس تیغه غذاساز از فولاد ضدزنگ باشد. تیغه فولاد مقاومت بهتری نسبت به سایر جنس تیغه ها دارد.

توان موتور غذاساز
توان موتور بکار رفته در غذاساز، یکی از نکات مهمی است که در خرید غذاساز باید به آن توجه شود. موتور با توان های متفاوتی در انواع غذاساز بکار رفته است. اینکه موتور با چه توانی را انتخاب کنید، بستگی به میزان استفاده شما از غذاساز دارد. درمورد توان غذاساز، نکات زیر را موردتوجه قرار دهید:
• اگر بسیاری از کارهای آشپزخانه را با غذاساز انجام می دهید، باید غذاساز با توان موتور بالایی را تهیه نمایید.
• هرچه غذاساز را بیشتر مورداستفاده قرار دهید، فشار بیشتری بر موتور وارد آمده و موتور قوی تری نیاز است.
• افزایش توان غذاساز سبب افزایش سرعت عملکرد دستگاه می شود.
• افزایش توان غذاساز نشان دهنده این است که برای کارهای سنگین مناسب تر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان محمدی