تناسب توالت فرنگی با فضای سرویس بهداشتی
یکی از مهمترین عواملی که در خرید توالت فرنگی ارزان باید به آن توجه داشته باشید، فاصله ی مناسب بین دیوار تا مجرای خروجی توالت یعنی دیواری که توالت نزدیک آن نصب می شود است، چرا که این فاصله عامل اصلی عملکرد صحیح آن است. مناسب ترین فاصله برای این منظور 30 سانتی متر است. مدل‌های مختلف توالت‌های فرنگی در بازار وجود دارند که فاصله دیوار تا وسط پایه آنها ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر است، پس بهتر است ابتدا فاصله چاه و لوله از دیوار را اندازه بگیرید و سپس مدل توالت را انتخاب نمایید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: توالت فرنگی در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی!
بررسی میزان توانایی سیفون 
توجه داشته باشید که سیفون به عنوان مه مترین قسمت توالت فرنگی محسوب می شود، پس در مرحله بعدی باید میزان توانایی سیفون را اندازه گیری کنید. برخی توالت‌ ها آب را با فشار زیاد و به صورت مکشی به فاضلاب می‌برند و خیلی زود کاسه توالت تخلیه می‌شود و یا برخی توالت‌ها آب را به صورت چرخشی و آرام‌تر بیرون می‌دهند که گزینه مطلوب تری برای توالت های خانگی محسوب می شوند. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: فلاش تانک توکار، راه حل دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!

blog post
شرکت معماری دکوکو
پروژه الهیه

تلفن: 02122254406
blog post
Certificate
لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی
توالت فرنگی و روشویی

تلفن: 02122203907
بررسی پایه توالت فرنگی
اندازه استاندارد پایه توالت‌ فرنگی ۱۵ اینچ (۴۰ سانتی‌متر) است اما باید توجه داشته باشید که پایه‌های بلند برای افراد قد بلند یا افراد مسن مناسب‌تر است و زانو و کمر افراد را اذیت نمی‌کند، اما این مدل از توالت فرنگی برای کودکان و افراد کوتاه قد چندان مناسب نیست و قیمت بالاتری نیز دارند. بهتر است حتما در هنگام خرید توالت فرنگی روی آن بنشینید تا بتوانید هماهنگی آن با اندام تان را بررسی کنید.  

blog post
Certificate
تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون سرویس بهداشتی

تلفن: 02122564168
بررسی لگن توالت فرنگی 
لگن توالت آخرین بخشی است که در هنگام خرید باید آن را بررسی کنید. توالت‌ هایی که کاسه آنها گرد است نسبت به توالت‌ هایی که کاسه آنها بیضی شکل است جای کمتری را اشغال می‌کنند اما کاسه‌های بیضی جای نشستن بیشتری داشته و راحت‌تر نیز هستند. همچنین توالت‌های بیضی کمتر کثیف شده و حذف بوی آنها نیز بیشتر است؛ بنابراین توالت هایی با لگن بیضی شکل مناسب تر است.

blog post
استودیو معماری نبیکو
سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

تلفن: 02122291759
انتخاب مدل توالت فرنگی
توالت های فرنگی انواع گوناگونی دارد که در میان نوع دوتکه آن ها با مخزن و کاسه از هم جدا بسیار مقرون به صرفه تر است، اما توالت فرنگی های یک تکه اگرچه ممکن است پر هزینه تر به نظر برسند، ولی نظافت آنها به دلیل یکپارچگی بسیار ساده تر است.

مدل سوم توالت فرنگی های دیواری (هنگ) می باشد که جلوه بسیار زیبایی به فضای حمام و سرویس  بهداشتی می دهند و نظافت آنها بسیار ساده است، اما هزینه آنها نسبت به دو مدل دیگر بسیار بیشتر است، همچنین برای نصب نیاز به دیوارهای ضخیم دارند که مناسب برای هر سرویس بداشتی نیست.  

در چیدانه بیشتر بخوانید: برای نصب توالت فرنگی در خانه، خودتان دست به کار شوید!

بررسی قیمت توالت فرنگی
برای قیمت توالت فرنگی با توجه به برند و مدل می توان بازه ای بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار معرفی کرد. 

blog post
Certificate
تجهیزات بهداشتی کارنو
توالت فرنگی وال هنگ

تلفن: 02122564168
بورس خرید توالت فرنگی و چینی بهداشتی 
برای خرید توالت فرنگی بهتر است به بورس این لوازم در شهر خود سر بزنید، بورس خرید توالت فرنگی در تهران خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز، خیابان بنی هاشم و خیابان فردوسی جنوبی است، همچنین بهترین مارک توالت فرنگی را می توانید از تجهیزات بهداشتی کارنو و چینی بهداشتی مروارید در چیدانه تهیه کنید.